{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.234 visninger | Oprettet:

Uffe Uddal N
Uffe Uddal N
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Påhængsmotor 9,9- 15HK {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har en Yamaha V-MAX 9,9 (2006) som jeg er meget glad for, men har hørt at man kan få den til at yde 15HK.
Hvordan gør man det? Er det noget man selv kan ordne, eller skal den på værksted for at få nogle dele udskiftet.
Har hørt at den ikke har helt så stor kapurator som en 15HK er der noget om denne snak.
På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• indkøb 1.000 kr.
  • Fjerne hvepsebo 1.210 kr.
  • Reparation af hængsel på en skabslåge 1.320 kr.
  • Græsslåning af flere omgange 3.150 kr.
  • Hjælp til en dryppende vandhane 1.800 kr.
  • Jeg skal skifte fire tændrør på en Audi A4 2.0 TFSI, årgang 2010. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Påhængsmotor 9,9- 15HK
  • #1   26. maj 2009 Jeg mener bare det er et spjældstop der sidder på gaskablet.

• #2   26. maj 2009 du kan nemt selv gøre det.

hvis du prøver at dreje på gashåndtaget kan du se noget som bevæger sig på ventre side af motoren. du kan kan ikke dreje gashåndtaget op på 100 %. det er en lille split som sidder og blokere.

du tager en nøgle og skruere skuren lidt ud og tager spliten af, og skurer skruen i igen.

Jonas

• #3   26. maj 2009 ja præsic som jonas siger har også selv haft sådan en engang har dog aldrig prøvet den som 9,9hk da jeg købte båden og motor fra ny og de tog den ud men det er meget let og det giver rigtig meget for efter jeg havde fået den prøvede jeg kun at gi gas som den kun kunne gå til med den "split" i og den var sku død

• #4   26. maj 2009 den split er vel kun for at begrænse den så den må bruges til jagt

• #5   29. maj 2009 Tak skal i alle have for jeres svar. Så har min motor ingen split i længere. Da jeg kan give 100% gas, og jeg syntes ikke den er død, men ikke lige frem nogen hurtigløber. Sidder på en Askeladden og når vi max er 2 prs. i båden går den godt. Men bliver vi flerer i båden er den for lille.

• #6   30. maj 2009 var den ikke død som 9,9hk i forhold til de 15hk den har nu???

• claus A
    claus A Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #7   22. maj 2013 hej alle sammen har lige købt en yamaha 9,9 hk og kan ikke finde den der lille split der er skrevet om . hvor ser jeg om det er en v max/ og hvorfor kommer der oliedryp ved skruen?

• claus A
    claus A Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #9   23. maj 2013 sidder der kun en simmerring, for nu har vi pillet skruen ud. Tak for svaret

Kommentér på:
Påhængsmotor 9,9- 15HK

Annonce