{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.664 visninger | Oprettet:

Emil P
Emil P
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Drøm om at sejle {{forumTopicSubject}}

Hej BG.
Jeg skriver lige en opslag pga. jeg ikke har kunne finde noget om emnet nogen andre steder så jeg håber nogle herinde kan hjælpe.

Jeg er en ung gut på 18år der har fundet roen ved at sejle. jeg bor i Aalborg jeg har været med min far et par gange på en lånt sejlbåd og jeg syntes det var rigtig fedt og jeg vil gerne opleve nogle flere ture!
problemet er at jeg er studerende så jeg har ikke bare lige råd til at tage et duelighedsbevis og købe en kæmpe båd og sejle jorden rundt.
Så mit spørgsmål til jer er: er der nogle muligheder for sådan nogen som mig at komme ud at sejle, uden at det koster for meget?? tænker måske om der er nogle steder man kan tage med nogle andre, som interresere sig for det ud på nogle ture engang imellem, og få lært sejler livets facetter at kende.
Det skal helst være sejlbåd, da motorstøj og fuld fart frem af ikke intressere mig det store, jeg vil heller arbejde for at komme fremad!!

Håber der er nogle kan hjælpe
på forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drøm om at sejle
  • #1   26. mar 2014 Hej. Hvad med og overtale din far til og investere i en sejlbåd? Det behøver jo ikke være en stor båd for og nyde sejlerlivets glæder. smiley

• Emil P
    Emil P Tilmeldt:
    apr 2013

#2   26. mar 2014 Hej Anders c.
    Tak for dit svar. Men tror desværre ikke det er mulighed da min far ikke deler interessen med mig. Jeg er den eneste i familien der blev bidt af det, selvom min far for nyligt har taget duelighedsbevis smiley

• Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 17
    #3   26. mar 2014 Her til foråret når sejlbådene kommer i vandet, så prøv da at ta ned i den lokale sejlklub, og se om du kan falde i snak med nogle bådejere... Måske du kan gøre et godt indtryk og få lov at komme med på ture som gast...
    Har selv lige købt en sejlbåd, og til tider ville jeg nok mangle en makker.. Så min pointe er at når jeg er i den situation, så er der måske også nogle i din lokale klub...

Pøj pøj med det!

• #4   26. mar 2014 Rigtigt Rasmus, kom ned i havnen meld dig ind i en sejlklub og snak med alle.
    Det er guld værd så vil der komme chancer. Held og lykke

• Emil P
    Emil P Tilmeldt:
    apr 2013

#5   27. mar 2014 Tak for svarerne begge to.
    Det lyder som en god ide, og det vil jeg da prøve!
    Kommer tit i nærheden af den lokale bådhavn så det kunne da godt være man lige skulle svinge forbi en tur på et tidspunk! smiley

• #6   27. mar 2014 Havde du nu været en pige istedet for, så tilbuddene noget anderledes ud

• #7   27. mar 2014 der er tit en opslags tavle der nede på havnen. der kan man tit få lov til at hænge en seddel op i og der kan du søge og der er en der mangler er gast. tit er der klub sejllas en hverdag og der er tit folk der kan bruge en gast eller to.

Kommentér på:
Drøm om at sejle

Annonce