{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.664 visninger | Oprettet:

Emil P
Emil P
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Drøm om at sejle {{forumTopicSubject}}

Hej BG.
Jeg skriver lige en opslag pga. jeg ikke har kunne finde noget om emnet nogen andre steder så jeg håber nogle herinde kan hjælpe.

Jeg er en ung gut på 18år der har fundet roen ved at sejle. jeg bor i Aalborg jeg har været med min far et par gange på en lånt sejlbåd og jeg syntes det var rigtig fedt og jeg vil gerne opleve nogle flere ture!
problemet er at jeg er studerende så jeg har ikke bare lige råd til at tage et duelighedsbevis og købe en kæmpe båd og sejle jorden rundt.
Så mit spørgsmål til jer er: er der nogle muligheder for sådan nogen som mig at komme ud at sejle, uden at det koster for meget?? tænker måske om der er nogle steder man kan tage med nogle andre, som interresere sig for det ud på nogle ture engang imellem, og få lært sejler livets facetter at kende.
Det skal helst være sejlbåd, da motorstøj og fuld fart frem af ikke intressere mig det store, jeg vil heller arbejde for at komme fremad!!

Håber der er nogle kan hjælpe
på forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drøm om at sejle
  • #1   26. mar 2014 Hej. Hvad med og overtale din far til og investere i en sejlbåd? Det behøver jo ikke være en stor båd for og nyde sejlerlivets glæder. smiley

• Emil P
    Emil P Tilmeldt:
    apr 2013