Drøm om at sejle {{forumTopicSubject}}
Hej BG.
Jeg skriver lige en opslag pga. jeg ikke har kunne finde noget om emnet nogen andre steder så jeg håber nogle herinde kan hjælpe.
Jeg er en ung gut på 18år der har fundet roen ved at sejle. jeg bor i Aalborg jeg har været med min far et par gange på en lånt sejlbåd og jeg syntes det var rigtig fedt og jeg vil gerne opleve nogle flere ture!
problemet er at jeg er studerende så jeg har ikke bare lige råd til at tage et duelighedsbevis og købe en kæmpe båd og sejle jorden rundt.
Så mit spørgsmål til jer er: er der nogle muligheder for sådan nogen som mig at komme ud at sejle, uden at det koster for meget?? tænker måske om der er nogle steder man kan tage med nogle andre, som interresere sig for det ud på nogle ture engang imellem, og få lært sejler livets facetter at kende.
Det skal helst være sejlbåd, da motorstøj og fuld fart frem af ikke intressere mig det store, jeg vil heller arbejde for at komme fremad!!
Håber der er nogle kan hjælpe
på forhånd tak
okt 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 18 Svar: 266
apr 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
Tak for dit svar. Men tror desværre ikke det er mulighed da min far ikke deler interessen med mig. Jeg er den eneste i familien der blev bidt af det, selvom min far for nyligt har taget duelighedsbevis
nov 2013
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 17
Har selv lige købt en sejlbåd, og til tider ville jeg nok mangle en makker.. Så min pointe er at når jeg er i den situation, så er der måske også nogle i din lokale klub...
Pøj pøj med det!
okt 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 27 Svar: 272
Det er guld værd så vil der komme chancer. Held og lykke
apr 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
Det lyder som en god ide, og det vil jeg da prøve!
Kommer tit i nærheden af den lokale bådhavn så det kunne da godt være man lige skulle svinge forbi en tur på et tidspunk!
dec 2006
Følger: 1 Følgere: 21 Både: 4 Emner: 12 Svar: 86
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 7 Både: 2 Emner: 26 Svar: 434
Drøm om at sejle