{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.359 visninger | Oprettet:

Både køb/salg {{forumTopicSubject}}

Er det kun mig, eller er markedet bare utrolig død m.h.t. køb og salg af både.
Startede med at sætte skuden tilsalg for en måned siden, og har efterfølgende banket 15.000 af prisen. En del skriver på annoncen, men de fleste hører man aldrig svar fra. Er det kun min skude der oplever dette, eller er det generelt hele markedet der træder vande lige nu.
Jeg har også sat mulighed ind, for både kontant handel og tage mindre båd i bytte. Men skuden står her beklageligvis stadig. Er prisen stadig for høj ? Er p.t. klar til at gå yderligere ned i pris, da jeg ikke kan få en havneplads i år. Så er du frisk på hurtig handel eller måske en bytte handel, ja så står min kære skude klar til dette.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Både køb/salg
  • #1   17. maj 2011 Din pris virker rimelig, virker til at en køber kan lave en god handel.

    Markede herinde er hller ikke noget jeg bruger, har handlet en del med både de sidste par år, alt salg er forgået gennem dba.dk, men går ud fra du også har din der. At folk er useriøse vil du opleve alle stedder også på dba.

    Det er måske ikke kun dig der har svært ved at få en havneplads det kan måske være en anden årsag til den manglende køber.

    Din båd har måske også en størrelse som har det lidt svært, måske fortrække folk en lidt mindre båd der kan trailes efter almindelig bil, eller en noget større til feriesejlads, når der alligevel skal ofres en havneplads.


  • #2   17. maj 2011 Tjaa.............p.t. er den ikke på DBA, men kun her og Gul&Gratis.
    Her fra BG er jeg blevet kontaktet af flere, som folk fra Grønland der VILLE købe den, folk som sendte mange foto af deres egen båd, folk som ringede osv. osv. men pludselig hører man ikke mere fra dem. Man kunne da i det mindste lige vende tilbage med et svar posetivt eller negativt. Prisen syntes jeg også er meget billig, taget bådens og trailerens stand i betragtning.


  • #3   18. maj 2011 Tror desværre mere på prisen hvis det var incl trailer, både er intet værd mere.

    Se her hvad man som køber falder over i samme prislejde når man søger på en båd som din:
    http://www.dba.dk/regal-daycruiser-aarg-1994/id-73986295/


  • #4   18. maj 2011 Og hvad købere angår er der nærmest kun fjolser uden penge tilbage )& Jeg har lige solgt MC, drejebænk, profilvalse og båden indenfor 14 dage men har sjovt nok stadig det hele stående og ikke hørt et ord fra nogen af dem.

  • #5   18. maj 2011 Har samme problem som dig, det er ikke til at få solgt sin båd i disse tider.

  • #6   18. maj 2011 Tjaa...........der er faktsik flere her på BG, som direkte har oplyst, at den vil de købe. Og hovsa.................så hører man ikke en skid mere fra dem.
    Prisen kan der nemt pilles ved, men jeg vel sgu` heller ikke dumpe prisen til en prostitueret handel. Nå, men nu kører den både her, G&G og DBA.


  • #7   18. maj 2011 Det er nu osse på dba men at de aldrig har haft til hensigt at købe har jeg osse på fornemmelsen, når de ringer virke de henrykte og acceptere man deres latterlige skambud høre man aldrig fra dem igen, måske de bare er ude efter adressen hvor tingene står......
    Sørgeligt for "danmarks" økonomi hvis det kun er den slags "købere" der er tilbage.


  • #8   18. maj 2011 Enig Christian. En af de "klaphatte" som skrev direkte, at han ville købe båden, spurgte bl.a. om transportudgift for ham fra DK til Grønland.
    Så ringer man rundt, og får til sidst et transporttilbud, som jeg mailer til manden. Aner ikke om han har fået sælspæk gal i halsen, men jeg hørte intet mere fra manden ( som også er medlem her på BG ).


Kommentér på:
Både køb/salg

Annonce