{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.449 visninger | Oprettet:

Rasmus J
Rasmus J
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 23

Ny gummibåd ca. 4 m {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg overvejer at købe en gummibåd på ca. 4 m. Det skal ikke være en rib, da den skal kunne pakkes sammen i en alm. personbil.

Båden skal bruges til sommer leg på vandet (samt kortere ture), og til transport af op til 4 dykkere + udstyr til dykkersteder lidt ude fra kysten (sjælland).

Pt. er min tanker en på ca. 4m., med aludørk og 25 - 40 hk motor (som genrne skal være til at bære smiley

Jeg ser frem til at høre fra jer.
Mvh
Rasmus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny gummibåd ca. 4 m
  • #1   11. apr 2007 du kan købe sådan en som jeg har haft, du kan se den i min profil, den kan pakkes sammen og være i en bil, der må maks side en 25 hk motor på, der er godt nok ikk aludørk i den,

• Rasmus J
    Rasmus J Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 23
    #2   12. apr 2007 Er der slet ingen der har erfaringer med gummibåde i denne størrelse ?

Hvad med brugte gummibåde af god kvalitet ? Skal man holde sig fra dem, eller har en gummibåd lang levetid ved korrekt vedligeholdelse mm.?

Tak
    Rasmus

Kommentér på:
Ny gummibåd ca. 4 m

Annonce