{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.006 visninger | Oprettet:

per b
per b
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Manifold bliver varm i den ene side {{forumTopicSubject}}

Jeg har en mercruiser mcm 4.3 liter fra 2001 som har sejlet 48 timer.
Manifolden bliver for varm i styrbords siden, men umiddelbart kommer der lige meget vand ud i begge sider ved drevet. Dog er det varmest i styrbords siden. Termostaten åbner, og for mig at se er der fint vandcirkulation.
Båden har kun sejlet i ferskvand.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Manifold bliver varm i den ene side
  • #1   8. jun 2008 Det er fordi at kanalerne til køling af udstødning er tærret indv. det kan hjælpe at afmontere dem og rense dem indvendig for rustflager der blokerer kølevandet. er der for lidt gennemgang i den ene manifold, fiser vandet bare ud igennem den anden, med for lidt køling til følge. men der må godt være lidt temp. forskel på de to.

• #2   8. jun 2008 Helt enig med dennis. Hvis du ikke kan ordne dem så de bliver gode igen, så tjek denne side. har er billig og så er han dansk.
    www.nytdrev.dk

• #3   8. jun 2008 nytdrev. dk

• per b
    per b Tilmeldt:
    feb 2008

#4   8. jun 2008 Tak for info, dog ingen plads i den side af båden. pga. gangplads til hækken.
    Det bliver noget af et arbejde at tage manifolden af, men jeg må jo bare i gang.
    Endnu engang tak

• per b
    per b Tilmeldt:
    feb 2008

#5   9. jun 2008 Hej igen.

Jeg har brug for noget mere info inden jeg skiller manifolden ad. Manifolden som sidder i min båd er helstøbt, og ligner ikke dem kan købes på nytdrev.dk.
    Nogen som har erfaring med at rense denne model??
    Det ser stadig ud som om at der kommer lige meget vand ud af begge sider i drevet??? Virker forkert hvis den ene side er stoppet??

Kommentér på:
Manifold bliver varm i den ene side

Annonce