{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.474 visninger | Oprettet:

Steen P
Steen P
Tilmeldt:
23. mar 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15

Ny Daycruiser men hvilken {{forumTopicSubject}}

Forslag modtages til ny Daycruiser eller Hard Top båd.
Skal have ny båd. Den skal bruges til ture i Øresund samt ca. 1 uges tur rundt i indre farvande om året.
Vil meget gerne holde mig til at den kan køres på trailer om muligt, max højde med trailer er 3 meter. Ellers er vi ovre i transport på lastbil 2 gange om året, til og fra garage.
Jeg er kommet frem til følgende bedste forslag, En Quicksilver 805 hvilket jo så er en Uttern D77. Quicksilver 805 skal dog have meget udstyr, men er stadig 50 tkr billigere end Uttern. Er stadig i tvilvl om jeg skal tage en Verado 300 eler 2 stk Verado 200. Ved 300 vil jeg så tage en 6 hk som nødmotor, der så også kan bruges med en lille redningsgummibåd om nødvendigt. Men hvad er bedst 1 meget stor motor eller 2 store, set med præstationer og økonomi.
Er der andre forslag til båd, har travlet nettet og forhandlere igennem. Ikke til trailer er vi ovre i Flipper 880 ST /Fed men dyr) og Quicksilver 855. Er mest til outboard motorer.
Kom frisk med forslag.
http://www.quicksilver-boats.com/quicksilver/uk/en/products/?m=Activ%20805%20Cruiser


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Ny Daycruiser men hvilken
Kommentér på:
Ny Daycruiser men hvilken

Annonce