{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.385 visninger | Oprettet:

motor sætter ud. {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Var en tur ude og sejle igår og trække vandski. Motoren begynde at sætte ud nogen gange men kun ved halv gas og op efter. Jeg kunne godt dreje venstre rundt uden den gjorde det. Men ligeud og højre rundt gjorde det hele tiden.

Kan det have noget med kaburatorne at gøre, eller noget membran måske.

Det er en ældre 60 hk 2t mariner.

På forhånd tak.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  motor sætter ud.
Kommentér på:
motor sætter ud.

Annonce