{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  50 hk 4t på shetland 536
  • #1   16. aug 2011 hey jesper det er for lidt min 60 hk 2 takt se evt min gamle båd smiley

• #2   17. aug 2011 Hmmm.............50HK er jo nok til at få den op og plane.
    Så det er vel et spørgsmål, om han har behov for at sejle 23-25 knob med 50HK, eller 25-30 med 60 HK.
    Jeg havde en Oldenburg Cabin, som er en videre udvikling af en Shetland 536. Her havde jeg 60HK bag, og den sejlede 32 knob ( alene ), og 27 med 2 voksne og 2 børn.

• #3   17. aug 2011 Hej Jesper. Jeg har tidligere sejlet en Shetland 535 med en 2 takt 55 hk yamaha. Båden planede fint, og det var nok heste til at trække vandski op - både dobbelt samt mono ski. Så en 50 hk 4 takter er nok, alt afhængig af hvad du skal bruge den til selvfølgelig. Jeg arbejder pt. selv med at få en 536 klar, men en 50 hk 2 takter evinrude påmonteret. Regner med at teste den i den kommende weekend. Så skal du nok få en melding ang. de 50 hk på en 536 også :).
    MVH
    Torben

• #4   17. aug 2011 Jeg ville aldrig montere mindre end en 60hks 2 takt det har jeg monteret men syntes lige det lidt nok. Men nu jeg jo også en som godt kan lide lidt fart og der skal ikke gå for lang tid før den er oppe og plane. Det gør der altså hvis man er mere end 3 i båden så tager det en krig syntes jeg. Min kan lige komme op og plane med 6 folk i båden hvis alle sammen går op foran i båden. Jeg ville gerne have 80-100hks 4 takt på min nogle ville nok syntes det var i overkanten,.

Kommentér på:
50 hk 4t på shetland 536

Annonce