{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte bremseskiver 600 kr.
  • drypbakke under vaskemaskine 900 kr.
  • Grundig rengøring 50 kvm 880 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Utæt vaskemaskine 750 kr.
  • Løs ballofix-ventil 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ørnvik 510
  • #1   i går kl. 17:29 Tænker du sådan en ekstra skærm man kan sætte over motoren under sejlads? De kunne fås til ældre både men tror ikke de bruges mere efter 4-taktsmotorer er blevet normen. Og tænker også det må blive svært at montere på en kompakt båd som din uden det ser klyttet ud.

Hvis der er plads, kan du måske lægge støjdæmpende plade indeni din motorhætte?

Jeg kender ikke din motor, men søger man på støj for den type, nævnes indsugningsstøj og udstødningsstøj som mulige årsager, kunne det tænkes det er dit egentlige problem?

profilbillede
  • Leif
    Leif Online Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 13 Både: 1 Emner: 12 Svar: 77
    #2   i går kl. 17:34 Min motor er en 60 hk Mercury 4 takt EFI har bare set på andre modeller at der er sat ligesom en halvkuppel over motorbrønden det er mere sådan en jeg søger

• #3   i går kl. 23:00 Ja det med kuplen forstår jeg, men tænkte blot om din motor altid har larmet eller det er noget den er begyndt med, derfor søgte jeg på 60hk EFI noise og fandt de 2 ovennævnte årsager.

Jeg tvivler på der er lavet sådan en kuppel du søger til en forholdsvis ny båd som din, men det vil en forhandler vel kunne svare på. Findes den ikke, skal du nok have støbt een specielt til din båd.

Kommentér på:
Ørnvik 510

Annonce