{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Påsætning af nyt toilet låg på toilet bræt. 500 kr.
  • Hænge to lamper op inkl. sætte dem til strøm 1.000 kr.
  • Reparation af undertag 1.500 kr.
  • Nedtagning af persienner 1.500 kr.
  • tv tilslutning til satellit 205 kr.
  • Ophæng af gardiner 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ørnvik 510
  • #1   29. aug Tænker du sådan en ekstra skærm man kan sætte over motoren under sejlads? De kunne fås til ældre både men tror ikke de bruges mere efter 4-taktsmotorer er blevet normen. Og tænker også det må blive svært at montere på en kompakt båd som din uden det ser klyttet ud.

Hvis der er plads, kan du måske lægge støjdæmpende plade indeni din motorhætte?

Jeg kender ikke din motor, men søger man på støj for den type, nævnes indsugningsstøj og udstødningsstøj som mulige årsager, kunne det tænkes det er dit egentlige problem?

profilbillede
  • #2   29. aug Min motor er en 60 hk Mercury 4 takt EFI har bare set på andre modeller at der er sat ligesom en halvkuppel over motorbrønden det er mere sådan en jeg søger

• #3   29. aug Ja det med kuplen forstår jeg, men tænkte blot om din motor altid har larmet eller det er noget den er begyndt med, derfor søgte jeg på 60hk EFI noise og fandt de 2 ovennævnte årsager.

Jeg tvivler på der er lavet sådan en kuppel du søger til en forholdsvis ny båd som din, men det vil en forhandler vel kunne svare på. Findes den ikke, skal du nok have støbt een specielt til din båd.

• #4   2. sep Hvis du har lyst/mod på det kan du jo lave en kuppel selv med glasfibermåtte og polyester ....du kan jo evt finde noget som passer i form og facon fx enden af et gammel badekar og støbe indvendigt i og bruge det som støbeform...først slib middel så gelcoat og polyester og glasfibermåtte osv..det er lidt af projekt ! Men ikke umuligt, lidt dyrt ..
    Billede lånt fra dba..

profilbillede
Kommentér på:
Ørnvik 510

Annonce