{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Varm manifold og knæ
  • #1   31. maj 2016 hva med slangen til manifold ?? er der tryk på der

• #2   31. maj 2016 Går ud fra at der kommer nok vand ud i den anden side. Kan være dine flaps i udstødningen der er faldet af, og derfor ligger og spærrer for vandet i den ene side. Eller at kanalerne I den side af blokken er tilstoppede.

• #3   31. maj 2016 ja de har det med og falde ned men vandet ska da komme ud eller stoppe motoren

• #4   31. maj 2016 så må være tilførsel

• #5   31. maj 2016 Har tænkt på de klapper. Der kommer massere af vand ud i den ene side.. må prøve at pille slangen af og starte og se om der er tryk på der.. hvis kanalerne er stoppede i den ene side er det vel en større omgang at få renset ud ?

• #6   1. jun 2016 Det var desværre ikke klapper i udstødningen. Har haft termostathuset af og tjekket alle slanger osv. Kan læse mig frem til at det er meget almindeligt den ene manifold bliver lidt varmere dog ikke så varm som min. Tror I det evt. Kan være vandpumpe der er så svag så den kun trækker vand nok til den ene side. Evt. Den side der normalt et koldest ? Eller er jeg helt på afveje?

• Lars Feldt
    Lars Feldt Tilmeldt:
    mar 2017

Følger: 2 Emner: 3 Svar: 8
    #7   17. maj 2017 hej Brian.

jeg har også hørt at den ene bliver mere varm en den anden, jeg har samme udfordring.

• Michael A
    Michael A Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 22 Emner: 11 Svar: 243
    #8   17. maj 2017 Min blir også lidt varmere i den ene side

• #9   17. maj 2017 Det lyder til det er helt normalt med en varm side. Så brugte heller ikke tid på at skifte vandpumpe eller andet

Kommentér på:
Varm manifold og knæ

Annonce